Staplar ved, värre än på gymmet.

Ja jag staplar ved idag också och jag som ingenting hade att göra dvs inga måsten MEN så började det att snöa och veden ligger ute på gården så då blev det ett måste att få in den. Problemet är bara att allt inte går att få in under tak så det får bli en hög kvar ute på gården. Är inne nu för en liten kaffepaus.


Imorgon blir det gymmet klockan 8.00 och sedan frissan där jag ska klippa och slinga håret. Går hos Ann på Huvudjägarna här i Ludvika och hon är superduktig och trevlig. Det här med att byta frissa är lika svårt som att byta tandläkare. Som tur är har jag inte behövt byta någon av dem på länge.

Imorgon kommer också mina döttrar och ett av mina barnbarn och då ska vi njuta av varandras sällskap och lite god mat. Tänkte ha fläskfile i ugn med grädde, purjolök och champinjoner med riven ost över och till det en grönsallad och blomkålsmos. Mums!

Nej nu bär det av ut i snövädret igen och stapla ved;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0