Skön dag

Skönt idag har jag klippt mig och färgat slingor, varit på gymmet och träffat mina barn. Skön dag. Jag vet inte om jag talade om att jag hörde fåglarna sjunga igår - det har varit mycket tyst tills nu, MEN lyssna när solen skiner så får Du höra - det finns hopp om att det är en vår i antågande.
Idag talade jag med Kjell (min f.d sambo) om hur vi ska göra med lilla sjuka Ester och vi får ta ställning till det när han kommer hem på onsdag. Jag vet vad jag vill, dvs ingen medicin och att vi får ha lite uppsikt om hur hon mår och när hon inte är glad och mår dåligt så får hon somna in lugnt och stilla med mycket kärlek runt omkring sig. Hon är snart 12 år så det är ingen ungdom precis men är så kär, så kär. Det är alla mina hundar - Doris som snart blir 16 år och mamma till Ester, Ester som snart är 12 år och "lilla" nakisen Rocky som snart är 8 år. Ja egentligen är det väl gamlingar alla 3 ;-))
Svårt att tänka sig ett liv utan hundar sedan, men vi får se hur det blir. Jag vill kanske ut och resa och vara lite fri som pensionär (om jag nu blir det någon gång).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0