Strålande sol

Vilken härlig dag! Först jobbade jag lite men det var en ganska lugn dag. Folk ville väl vara ute i solen;-)) och efter jobbet skyndade jag mig hem. Men vet ni, det värsta med solen är att man ser hur smutsiga fönstren mm är och jag for fram med skurhinken för att i alla fall ha ett rent golv.
Sedan tog jag ut alla kartonger med julsaker i förrådet ute (kartongerna hade blivit stående på altanen sedan ett tag, men nu kan man ju börja sitta ute där och fika, så bort med skräpet.)

Hundarna och jag satt länge bakom husknuten som vätter ut mot sjön och solade oss. Det var härligt. Solen sken och fåglarna sjöng!

Här är det skönt i solen

Nu blev det en liten paus vid datorn och sedan ska jag laga en riktigt god gulash och ikväll blir det väl att se lite tv och läsa en bok. Vilket skönt liv man kan ha egentligen;-)

Min nakis Rocky fick en ny innedräkt häromdagen och så här stolt är han:

Rockys nya dress.

Vilken skän liten lirare;-)

Nej nu ska jag ut och laga mat. Vi hörs igen snart.


Kommentarer
Postat av: Lotta Löfgren

mysigt:):)

2011-02-12 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0