nytt försök

Hej. Vet ni vad. Jag hämtade ut min bil i onsdags och tro det eller ej MEN den var ännu sämre än innan jag lämnade in den!!!!! Nu tror de att det ev. kan var startmotorn och de har beställt en ny. Det är Björkmans bil som försöker laga bilen och jag undrar hur mycket de kan ang. chewan. De har tidigare bytt startmotor och generator och hela låssystemet och kamaxelkedjor och drev ja name it och bilen är NY!!!! Vilken shiiiitbil helt enkelt. Den är underbar att åka med bara den startar och går men jag tror den har stått mer på verkstaden är vad jag åkt med den vad gör man? Jag känner mig ganska maktlös vid det här laget. Fy sjutton!

Vet ni jag talade om min turkiska "vänninna". Det som har hänt är att min f.d har "tagit hand om" henne och hennes son för han tycker så synd om henne och hennes son och de bara utnyttjar honom ekonomisk och känslomässigt men det är hans problem. De tigger pengar av honom och jag vet att de har mer pengar över än "svensson" efter att räkningarna är betalda eftersom jag fortfarande hjälper henne med att betala räkningar över internet. Du kanske tycker att jag är en satmara men det säger jag bara att en del människor är som psykopater - de spelar på andra människors känslor bara för att få fördelar. Jag kommer inte att säga något mer om detta och det kanske är bra att jag får se hur min f.d är också eftersom det inte bara är pengar hon och pojken får.

Ok. Affärerna börjar gå bättre och det känns bra. Snart är det också vår och det börjar kännas i kroppen. Jag ska börja spara lite pengar så att jag kan göra en rolig resa lite senare. Hoppas det blir snart.

Kommentarer
Postat av: lotta med Juni o Cola

sluta hjälpa bruttan på en gång tycker jag och håll dig långt borta!!Kom hit imorgon till människor som älskar dig istället:):)

2010-01-30 @ 08:47:11
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0