Insnöad!!!

Nej nu börjar jag tröttna på det här. Massor av snö, taket bågnar och igår när jag skulle somna så KNAKADE DET I SOVRUMSTAKET! Dessurom är det så kallt ute så hundarna springer på tre ben i taget stackarna. Rocky har kläder på sig eftersom han inte har något hår men det hjälper inte.
Jag är lite snål också och har bara 3 element på så det är ca 10-14grader varmt i huset men nu har jag tänt en brasa och det känns ganska mysigt. Får väl sova framför brasan inatt;-)

Idag började jag på ett nytt gym här i Ludvika, det blev Må Bättre istället för Nautulus. Nautulus är väl bra men ganska opersonligt. Det här med Må Bättre är en helt annan känsla, dyrare javisst men jag får så mycket mera för pengarna plus det att den sociala atmosfären är mycket mycket bättre. Fina nya maskiner också och det bästa av allt ljusterapirum och massagesäng (man lägger sig på en säng som liknar en vattensäng och sedan knådas det underifrån och gud så skööönt det var att lägga sig där efter gympasset.) Sedan kan man sätta sig i avkopplingsrummet med olika sorters kaffe som man får gratis förstås och där man kan umgås. Där kommer jag att trivas. Sedan kan delta i olika grupper gratis som spinning, afrodans, ja mycket mycket mera.

Skönt att vara ledig på måndagar faktiskt. Idag blir det väl lite OS-tittande och farmvillearbete på datorn och sedan ska jag läsa min braiga bok om matthandlaren.

hörs senare kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0