bilen är fortfarande trasig!!!!!!

Hej tro det eller ej men min bil är inne på verkstaden igen. För någon vecka sedan fick jag tillbaka den för nu skulle det ju verkligen fungera det här med att starta bilen på första försöket och inte på tionde m.fl .
MEN inte den var lika kass som innan och de garanterade att det skulle vara bra. Jag lämnade tillbaka den i förra veckan för nu skulle de byta startmotor i fall de var fel på den (i nya bilen!!!???). Det skulle förstås bara ta en dag att göra det. Det var i onsdags. Jag lämnade in den för på torsdagen var jag tvungen att skjutsa Matilda för fotografering för vår tattoo-studio till Falun till en fotograf. Vet du vad, de drog sönder en skruv som skulle sitta på grenröret och det var en specialskruv som inte fanns utan måste skickas efter från Tyskland och i Tyskland var den slut för tillfället så det dröjer ett tag att få den. Ja. ja . ja tålamod är en dygd men nu börjar det tryta. I alla fall fick jag efter mycket om och men låna en bil för nu har jag fått nog av att ha min bil på verkstad och försöka ta mig in till stan och hem igen ute på landsbygden. Vilket skiiit. Så klart att de skulle dra av skruven, vilka klunsar. Jag undrar var man ska klaga både på bilen och på verkstaden. Nu får det vara nog. Jag har forfarande inte fått hem bilen och det har tagit snart en vecka - frågade idag men skruven har inte kommit.

Fotograferingen gick bra i alla fall med lånad bil och bilderna kommer ut i noll-två.

Nu ska jag in och facebooka lite och sedan blir det att kolla tv.n och läsa en bok. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0