fy farao vad kallt brrrrr

Idag är det kallt igen - 17 grader. Fryser så jag får ont i ryggen. Ikväll har jag firat Kajsa min yngsta dotters födelsedag. Vi var ute med hennes familj och åt middag. Det var inte mycket som var öppet så här en måndag kväll i Ludvika, men vi åt gott och blev mätta.

Imorgon är det jobb igen men det blir en kort vecka. 3 arbetsdagar ska man väl stå ut med;-) sedan åker jag och hundarna till mamma i Borlänge och på juldagen får jag träffa båda mina flickor med familjer. Det ska bli härligt. Det är så sällan man kan ses tillsammans och barnbarnen hinner bli stora innan jag kan bli pensionär. Undrar om det var bättre förr då man hann umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0