påskfirande

Nu i helgen har jag varit i Borlänge och träffat mina närmaste och jag känner hur mycket jag saknar dem när vi inte ses. Vi har ätit god mat och har äntligen träffats allihop. Det känns lite om om det är att vakna ut ett ide. Det kanske är vårsolen också som ger dessa känslor men man får sig också en tankeställare om hur viktigt det är med familjen. Barnbarnen växer så det knakar - de två äldsta Angelica och Gustav har faktiskt vuxit om mig!!!
Min äldsta dotter Lotta hade ordnat med ett hejdundrande påskbord med massor av läckerheter-mums. Tack Lotta och Patrik och barnen Gustav, Alfred och Ludvig. Lika roligt att också träffa min yngsta dotter Kajsa och Jens och Angelica. Och inte nog med det min syster Lena och hennes man Torbjörn var också med vid middagen och det kändes bra.
Min mamma Lilly var lite trött så hon såg efter min nakenhund Rocky under middagen och efter middagen åkte jag hem till henne och sov över. Vi drack något glas vin och språkade till långt in på natten. Det måste bli lite oftare nu som jag åker till Borlänge - det är ett löfte.

Kommentarer
Postat av: lotta med Juni o Cola

Låter som ett bra löfte:)Vi tackar för trevligt sällskap:)

2010-04-07 @ 16:16:01
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0