Jag vet att jag är tråkig som inte har skrivit men nu kommer jag igen

Nu har jag jobbat en vecka med att sticka hål i folk lite här och där men förra veckan  var jag med min syster och mamma till Budapest. Vilken fin stad.

Vi hyrde en lägenhet mycket centralt (bra hyra och perfekt läge). Lägenheten hittade jag på internet och den var mycket fräsch och fin. Du kan se den på  www.letsstayinbudapest.com/sv

Innan jag åkte till Budapest så var jag och Kjell ute med min svärson Jens Jansson och plockade massor med kantareller - att det blev så mycket kan vi tacka Jens för som vet bra ställen;-) Jag sätter ut en bild så får du se.

Ja poolen ja, den blev det ju inget badat i så nu ska jag släppa ut vattnet och göra ren den till nästa sommar så får vi se hur det går då.

Hörs snart igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0