Det känns som om det vore sommar

Hå hå ja ja. Igår och idag har jag målat ett nytt hus på gården med Falu Rödfärg och det är inte bara huset som är rött, mina kläder, skor och hår är också rödfärgat;-)

Annars har veckan varit bra.  Imorgon blir det dåligt väder igen hörde jag så nu gäller det att hinna klippa gräsmattan innan regnet kommer. Det blir imorgon förmiddag. Ingen rast och ro men det ska rulla på annars blir det tråkigt.

Jag börjar längta tills jag får åka till Hasseludden SPA med mina tjejer. Jag fick en vistelse där i 60-årspresent, vilken lycka - precis vad jag längtar efter.

Nu ska jag i alla fall koppla av. Snart blir det solens mat på tv och det ska jag se. Det handlar om Italien och deras mat och jag tycker faktiskt det är ganska mysigt i Italien så det blir kul.

Kjell var här en stund idag så slapp hundarna vara ensamma när jag målade och sedan åkte vi en runda med bilen och som vanligt så måste jag ju leta lite svamp så nu ligger det en hög ute på verandan som jag ska rensa och steka - mums fin blandsvamp.

Kommentarer
Postat av: lotta

..hehe ..hade velat se min rödfärgade mammaLERlängtar oxå till hasseludden..

hmm....det SPÖREGNAR här i Borlänge nu..kanske slapp du klippa gräset nu då;)

2009-09-20 @ 21:15:44
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0